PREMIUM MEMBER - 5E (PRET NOU) ×
PARTENERIAT MIXHOST.RO ×
Jump to content

TS.WESTCSTRIKE.RO

Join OUR TeamSpeak

Welcome to WESTCSTRIKE



[AUTO/MOTO] Mercedes-Benz G-Class 2025 devine hibrid ușor, actualizează stilul


Fang Yuan
 Share

Recommended Posts

 

                                                                                                            SUV-ul de bază renunță și la V8

      24c0078-032-6602313790a9e.thumb.jpg.f2507374592c4a9f11b5bbf37ec4eb00.jpg

Mercedes-Benz G550 și Mercedes-AMG G63 din 2025 adaugă sisteme mild hybrid de 48 volți cu generator de pornire integrat. Mercedes actualizează stilul Clasei G cu bare de protecție revizuite, ornamente actualizate pentru stâlpul A și multe altele. Mercedes-Benz G550 și Mercedes-AMG G63 din 2025 vor fi scoase la vânzare în cursul acestui an.

 

Poate fi greu de văzut, dar cei de la Mercedes-Benz și Mercedes-AMG actualizează legendara G-Class pentru 2025. Ambele variante sunt îmbunătățite pentru a le aduce în viitor și pentru a face Clasa G și mai confortabilă. Pentru ‘25, Mercedes adaugă sisteme de propulsie mild hybrid la ambele variante, actualizează stilul și adaugă ceva tehnologie suplimentară. Dacă scoți capota lui 25 G550, nu vei mai găsi un turbocompresor de 4,0 litri. Îi ia locul un I6 de 3,0 litri care funcționează cu sistemul mild hybrid pentru a produce 443 CP și 413 lb-ft de cuplu. Aceasta se deplasează printr-o transmisie automată cu nouă trepte și în sistemul de tracțiune integrală. Pentru cei curioși, aceasta este o putere de vârf mai mare, dar un cuplu de vârf mai mic decât V8-ul turbo de 4,0 litri.

Dacă doriți un V8 turbo, va trebui acum să treceți la G63. Așa este, varianta AMG rămâne cu opt cilindri, dar adaugă un generator de pornire integrat mild-hybrid. Mercedes spune că acest V8 va produce 577 CP și 627 lb-ft de cuplu, care este neschimbat față de modelele actuale AMG G63. Sistemul mild hybrid ar trebui să facă G63 să se simtă mai rapid la turații scăzute ale motorului înainte ca turbocompresoarele să poată construi un impuls. La fel ca și G550, acest model AMG folosește o automată automată cu nouă trepte. Mercedes spune că această combinație este bună pentru un sprint de 4,2 secunde până la 60 mph și se va epuiza datorită regulatoarelor electronice la 137 mph. Este cu 0,3 secunde mai rapid decât actualul G63.

       24c0080-018-66023151b1845.jpg.2053361e11fc5223e256f37444ae79ad.jpg

Desigur, la G-Wagen există mai mult decât motorul său. Echipa Mercedes a actualizat stilul Clasei G, cu bare de protecție revizuite față și spate și o nouă grilă. Există, de asemenea, un nou ornament pentru stâlpul A și un spoiler pe acoperiș pentru a înșela mai bine vântul. Aceste modificări se îndreaptă către ambele variante ale Clasei G și ar trebui să ajute ca cabina să fie puțin mai silențioasă. În interiorul Clasei G, clienții vor primi ceva tehnologie suplimentară. G550 și G63 „25” beneficiază de sistemul media MBUX, care transmite informațiile către ocupanți printr-un ecran media de 12,3 inchi. În fața șoferului, veți găsi un grup standard de gabarit digital de 12,3 inchi. Desigur, există și funcții distractive, cum ar fi suporturile de pahare cu climatizare controlată, un sistem de sunet surround Burmester 3D și sistemul de divertisment MBUX High-End Rear Seat Entertainment, bine numit. Clasa G ‘25 vă va oferi, de asemenea, cele mai noi volane Mercedes. Volanul AMG este de asemenea actualizat.

 

Dacă intenționați să scoateți acest lucru de pe Rodeo Drive și în murdărie, veți găsi în continuare comenzile pentru blocarea diferențialului montate pe tabloul de bord. De fapt, Mercedes se apropie de tehnologia off-road cu Clasa G și oferă ceea ce numește Offroad Cockpit. Acest afișaj special vă oferă informații importante despre Clasa dvs. G în timp ce sunteți în teren, cum ar fi o busolă, altitudinea, unghiul de virare și poziționarea vehiculului. De asemenea, puteți vedea prin capotă cu o matrice de camere cu un sistem pe care Mercedes îl numește Invisible Hood. Designul fundamental al suspensiei este prelungit, cu o axă stick în spate și o suspensie independentă în față. Cu toate acestea, Mercedes a făcut câteva masaje. Amortizarea adaptivă este standard, iar Mercedes spune că aceste amortizoare se pot adapta mai bine la condițiile drumului decât amortizoarele de ieșire. Dacă intenționați să scoateți acest lucru de pe Rodeo Drive și să vă aflați în murdărie, veți găsi totuși comenzile pentru blocarea diferențialului montate pe tabloul de bord. De fapt, Mercedes se apropie de tehnologia off-road cu Clasa G și oferă ceea ce numește Offroad Cockpit. Acest afișaj special vă oferă informații importante despre Clasa dvs. G în timp ce sunteți în teren, cum ar fi o busolă, altitudinea, unghiul de virare și poziționarea vehiculului. De asemenea, puteți vedea prin capotă cu o matrice de camere cu un sistem pe care Mercedes îl numește Invisible Hood. Designul fundamental al suspensiei este prelungit, cu o axă stick în spate și o suspensie independentă în față. Cu toate acestea, Mercedes a făcut câteva masaje. Amortizarea adaptivă este standard, iar Mercedes spune că aceste amortizoare se pot adapta mai bine la condițiile drumului decât amortizoarele de ieșire.

src https://www.autoweek.com/news/a60301149/2025-mercedes-benz-g-class-reveal/

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

WESTCSTRIKE

Designed by JoiNET ( HaLoGeK )
WESTCSTRIKE ROMÂNIA © 2018-2023
×
  • Create New...
Statistica МС

Avem 2 servere principale de pe care sunt trimise articole unice către serverele dumneavoastră. Majoritatea jucătorilor noștri joacă pe cel mai recent GSClient, o mică parte pe vechea versiune 4554..

Master #1 - MasterServer (GSClient)
Master #2 - MasterServer