PREMIUM MEMBER - 5E (PRET NOU) ×
PARTENERIAT MIXHOST.RO ×
Jump to content

TS.WESTCSTRIKE.RO

Join OUR TeamSpeak

Welcome to WESTCSTRIKE



[AUTO/MOTO] Xiaomi SU7 își pune ochii pe Tesla și Porsche, oferind în același timp prețuri impresionante, dar acum trebuie să ofere.


Fang Yuan
 Share

Recommended Posts

Gigantul chinez al electronicelor Xiaomi lansează un sedan electric numit SU7, care vizează Tesla Model 3 și alte sedanuri electrice de dimensiuni medii, după ce a început proiectul său de mașini EV în 2021. Xiaomi va oferi trei opțiuni de baterie, cel mai puțin costisitor model de 73,6 kWh setat să înceapă de la aproximativ 29.900 USD în China, în timp ce este evaluat la 343 de mile în ciclul CLTC. SU7 Max cu dublu motor, 663 CP, va fi alimentat de o baterie de 101 kWh, oferind o autonomie de 503 mile în ciclul CLTC, cu un preț de pornire de 41.500 USD.

  consumers-view-xiaomis-new-energy-vehicle-su7-at-xiaomi-news-photo-1712065876.thumb.jpg.ab05029b5bff012d4adad6587e52249d.jpg

Xiaomi poate să nu fie un nume cunoscut în SUA sau Europa, mai ales când vine vorba de mașini, dar săptămâna aceasta compania a făcut o explozie uriașă în lumea mare a vehiculelor electrice prin lansarea sedanului SU7, care urmărește să supere Tesla și altele din casa sa. piaţă. Motivul pentru SU7 s-a acumulat de luni de zile și chiar de la început a fost ușor de înțeles de ce: sedanul electric promitea cifre impresionante de putere și autonomie ca parte a unei game complete cu o variantă de performanță, punându-și ochii pe Tesla. Xiaomi are și Porsche în vizor, ceea ce ar trebui să fie suficient de evident prin designul său exterior, și asta în ciuda faptului că divizia de automobile a gigantului tehnologic a fost lansată abia în 2021.

Cu doar câteva zile în urmă, noul producător de vehicule electrice a lansat versiunea de producție a sedanului, livrările în Regatul Mijlociu urmează să înceapă luna aceasta. Sedanul va fi oferit în trei variante și poate că este echipamentul standard de bază de 295 CP care va tenta mulți cumpărători de pe piața aglomerată de vehicule electrice. În varianta de bază cu un singur motor, SU7 va fi alimentat de o baterie LFP Blade de 73,6 kWh produsă de BYD. Această versiune a sedanului este evaluată la 343 de mile în ciclul CLTC oarecum optimist. Cu un preț de pornire de aproximativ 29.900 USD, versiunea de bază subcotează destul de multe alte sedanuri electrice oferite în China în acest moment.

     customers-experience-the-su7-new-energy-supercar-at-the-news-photo-1712066067.jpg.b62b3f9b98e679ae6145bea3ac15531d.jpg

O baterie mai mare de 94,3 kWh va fi la bordul modelului SU7 Pro, ocupând locul de mijloc în linie și promițând o autonomie de 515 mile în același ciclu CLTC. Această a doua versiune cu un singur motor a sedanului va avea o arhitectură de 800 de volți, spre deosebire de modelul de bază de 400 de volți, și va avea un preț de pornire de aproximativ 33.900 de dolari în China. Xiaomi a salvat cea mai mare baterie pentru SU7 Pro, cu o unitate de 101 kWh care alimentează modelul de performanță cu dublu motor care va servi până la 663 CP. Printre altele, acest lucru îi va permite să sprinteze de la 0 la 62 mph în 2,78 secunde, oferind în același timp o autonomie de 503 mile în ciclul CLTC. Această evaluare a intervalului nu este chiar o comparație de la mere la mere cu sedanul Air de 520 de mile de la Lucid, așa că numărul EPA ar fi destul de diferit, bănuim.

 

În mod surprinzător, chiar și versiunea de top a SU7 nu va sparge bariera de 50.000 de dolari, având un preț de pornire de aproximativ 41.500 de dolari în China. Dintr-o perspectivă mai largă, Xiaomi pare să fi livrat ceea ce Apple nu a putut cu propriul proiect de mașină, după ce a turnat ani de muncă și miliarde de dolari în el, atins în același timp prețuri și ținte de gamă care păreau extrem de optimiste chiar și acum câțiva ani. Xiaomi nu este pornirea dvs. obișnuită de EV, așa că nu a început de la punctul unu. Dar proiectul său de mașini EV este văzut ca un moment de „ține-mi berea” în industria EV din țară și o reflectare a cât de repede evoluează industria în China, lansarea vânzărilor SU7 fiind cel mai mare eveniment EV. a anului de până acum.

     customers-try-xiaomis-new-energy-vehicle-su7-at-a-xiaomi-news-photo-1712066351.jpg.3135e8a5a0f3fc151ab6afd7b776f51a.jpg

SU7 va fi construit de către producătorul auto de lungă durată BAIC Group din Beijing, așa că Xiaomi nu a trebuit să investească în construirea propriei infrastructuri pentru proiect. Și există destui furnizori de baterii în țară, de asemenea, pentru a satisface producătorii de vehicule electrice vechi și noi. Dar chiar și cu aceste specificații impresionante pe hârtie, Xiaomi se confruntă cu o luptă dificilă pe o piață care are deja o mulțime de opțiuni de vehicule electrice, precum și mărci consacrate și populare precum BYD. De asemenea, nu se așteaptă ca Xiaomi să câștige bani din fiecare mașină vândută - ca să spunem ușor - și acum are un număr considerabil de precomenzi pe care trebuie să le îndeplinească: 88.898 dintre ele în primele 24 de ore.

src = https://www.autoweek.com/news/a60369671/xiaomi-su7-ev-sedan-china/

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

WESTCSTRIKE

Designed by JoiNET ( HaLoGeK )
WESTCSTRIKE ROMÂNIA © 2018-2023
×
  • Create New...
Statistica МС

Avem 2 servere principale de pe care sunt trimise articole unice către serverele dumneavoastră. Majoritatea jucătorilor noștri joacă pe cel mai recent GSClient, o mică parte pe vechea versiune 4554..

Master #1 - MasterServer (GSClient)
Master #2 - MasterServer