PREMIUM MEMBER - 5E (PRET NOU) ×
PARTENERIAT MIXHOST.RO ×
Jump to content

TS.WESTCSTRIKE.RO

Join OUR TeamSpeak

Welcome to WESTCSTRIKE



[AUTO/MOTO] Orașul stabilește linii directoare stricte pentru testarea vehiculelor autonome, după controversele de pe Coasta de Vest.


Fang Yuan
 Share

Recommended Posts

NYC stabilește standarde pentru testarea vehiculelor autonome, solicitând un șofer de siguranță la volan în orice moment, pe lângă alte mandate. Dezvoltatorii de tehnologie autonomi au evitat în mare măsură testarea în New York, preferând statele mai prietenoase cu AV de pe Coasta de Vest, unde au lansat recent și operațiuni la scară limitată. Majoritatea companiilor de tehnologie autonome se concentrează în vest și în sud, dar operațiunile profitabile sunt încă văzute ca ceva mai departe în viitor.

  santa-monica-ca-passengers-ride-in-an-electric-jaguar-i-news-photo-1711977129.thumb.jpg.22d4456f7e20e347d0908f1af8958120.jpg

New York City probabil nu este primul loc care ne vine în minte când ne gândim la „testarea vehiculelor autonome”. Cu toate acestea, găzduiește cea mai mare flotă de taxiuri din SUA și găzduiește, de asemenea, o mulțime de șoferi de aplicații de transport. Ca atare, a fost poate inevitabil ca în cele din urmă să vedem un oarecare interes din partea dezvoltatorilor de robotaxi, chiar dacă majoritatea eforturilor au fost văzute în state și orașe prietenoase cu AV de pe Coasta de Vest. New York City a introdus acum ceea ce numește „un program riguros de autorizare” pentru dezvoltatorii de vehicule autonome care doresc să testeze tehnologia de conducere de diferite niveluri SAE în oraș.

Dar programul va necesita în continuare un șofer instruit în materie de siguranță să fie la volan în orice moment. Și companiile solicitante vor trebui, de asemenea, să trimită planuri detaliate de testare și siguranță, precum și informații despre capacitățile lor tehnologice și experiența lor anterioară de testare, pe lângă o listă lungă de alte cerințe. Deci, este departe de a fi undă verde ca robotaxis să apară peste noapte. „Vehiculele autonome nu vin doar, ci sunt aici – funcționează cu succes în toată țara de ani de zile”, a spus viceprimarul pentru operațiuni MeeraJoshi. „Ne facem diligența necesară pentru a trece înaintea revoluției AV și ne asigurăm că, dacă vor veni AV-urile, o fac într-un cadru care îi aduce beneficii new-yorkezilor și creează formare și locuri de muncă bune, cu mobilitate ascendentă în industria autonomă”

     los-angeles-ca-a-waymo-robotaxi-jaguar-i-paces-driverless-news-photo-1711977605.jpg.5d0048c5bf78c9d1f7643b780e29ff35.jpg

Vestea bună pentru șoferii de taxi și șoferii de transport este că, în conformitate cu cerințele acestui program de autorizare, robotaxis nu sunt cu siguranță iminente în NYC și în cele cinci cartiere, așa că locurile lor de muncă sunt protejate de a fi preluate de automatizare pentru moment. O altă veste bună pentru aceeași categorie demografică este că dezvoltatorii de vehicule autonome s-au îndepărtat până acum de New York City, preferând zonele urbane și suburbane mai mici, dar bine cartografiate din vest pentru primele lor eforturi de a introduce flote de robotaxi. De fapt, cea mai recentă atenție pentru lansările de noi flote de la dezvoltatorii AV a fost în orașe precum Austin, Texas, precum și Los Angeles. Printre altele, este vremea: vehiculelor de nivelul 4 nu le place zăpada, ceea ce înseamnă că o flotă ar fi blocată pentru o parte a iernii în New York.

Chiar și în orașele de pe Coasta de Vest, obișnuite de mult cu testele AV, debuturile robotaxis au fost multe respingeri din partea rezidenților locali, precum și a grupurilor de activiști. Și au văzut, de asemenea, partea lor de eșecuri în ultimele 12 luni. Motivația orașului New York pentru introducerea acestor noi cerințe – deschizând astfel orașul pentru testarea AV (cel puțin în teorie) de către companii care pot îndeplini de fapt lista lungă de cerințe – nu a fost imediat clară din anunțul orașului, chiar dacă unele industrii AV ghiontirea a jucat poate un rol. „Waymo a avut o relație de lungă durată cu New York City, unde anterior am condus manual și am testat pentru vremea de iarnă”, a declarat Michelle Peacock, șefa globală de politici publice pentru Waymo. „Lăudăm acest pas important, precum și angajamentul continuu al orașului de a stimula inovația și de a oferi îmbunătățiri ale transportului pentru new-yorkezi”.

src = https://www.autoweek.com/news/a60357152/autonomous-vehicle-testing-nyc-requirements/

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

WESTCSTRIKE

Designed by JoiNET ( HaLoGeK )
WESTCSTRIKE ROMÂNIA © 2018-2023
×
  • Create New...
Statistica МС

Avem 2 servere principale de pe care sunt trimise articole unice către serverele dumneavoastră. Majoritatea jucătorilor noștri joacă pe cel mai recent GSClient, o mică parte pe vechea versiune 4554..

Master #1 - MasterServer (GSClient)
Master #2 - MasterServer