PREMIUM MEMBER - 5E (PRET NOU) ×
PARTENERIAT MIXHOST.RO ×
Jump to content

TS.WESTCSTRIKE.RO

Join OUR TeamSpeak

Welcome to WESTCSTRIKE



[AUTO/MOTO] Hyundai Ioniq 6 este eroul EV Sedan de care aveam nevoie


Fang Yuan
 Share

Recommended Posts

 

Hyundai Ioniq 6 Limited Long Range AWD din 2024 oferă o configurație cu dublu motor bun pentru 320 CP și 446 lb-ft de cuplu, împreună cu 270 de mile de autonomie opționale cu roți mai mari de 20 de inci. Ioniq 6 este un concurent agil în acest segment, cu un aspect unic, un interior spațios, maniere de drum impresionante și o gamă largă de autonomie dacă aveți nevoie, făcând un argument convingător pentru Tesla Model 3. Modelul de vârf Limited poate ateriza cu ușurință pe un teritoriu de 50.000 USD, oferind o mulțime de opțiuni, dar o gamă EPA mult mai mică decât versiunile mai accesibile ale sedanului mai jos în linie.

 

    h-large-660ecb54dd792.thumb.jpg.a49bfa92f3d1971503310660eb89ae86.jpg

Tesla Model 3 nu mai este singurul joc din oraș pentru cumpărătorii de sedan electrice de dimensiuni medii. În ultimii câțiva ani, în special, au sosit în sfârșit o varietate de vehicule electrice accesibile, oferind cumpărătorilor alegerea atât de necesară într-o categorie care a rămas în mare parte necontestată pentru o lungă perioadă de timp. Și nu toate sunt crossover-uri, chiar dacă acest stil de corp pare acum suficient de înrădăcinat încât să nu renunțe niciodată la puterea sa asupra Americii de Nord. De aceea, debutul lui Hyundai Ioniq 6 în urmă cu puțin peste un an a fost un eveniment atât de important în lumea vehiculelor electrice, Hyundai și Kia intenționând să profite la maximum de platforma sa E-GMP, oferind în același timp cumpărătorilor o mulțime de opțiuni în funcție de nevoile lor. și dimensiunea portofelului. Și spre deosebire de majoritatea concurenților de peste mări ai Tesla, Hyundai nu a căutat inspirație la Modelul 3. De fapt, nu prea arăta la nimic din secolul 21.

În schimb, Hyundai a luat o pagină din caietul de schițe simplificat al anilor 1930 în proiectarea formei lui Ioniq 6, vehicule precum Stout Scarab servind drept una dintre influențe. Cu câteva semne subtile la mașinile unei epoci apuse, Ioniq 6 și-a căutat propria nișă în lumea vehiculelor electrice, oferind, de asemenea, o formă elegantă, aerodinamică, cu un coeficient de rezistență de 0,22, care nu va fi confundată cu niciun alt sedan electric. la vânzare astăzi. Și în ciuda unui portbagaj asemănător cu Infiniti J30, probabil că nu va fi confundat cu J30 în curând, deoarece au mai rămas doar o mână de ele în orice stare dată. Rezultatul este un sedan spațios, cu ampatament lung și formă de lacrimă, cu mai mult de câteva elemente unice de design exterior pentru a menține ochii distrați și vecinii slăbiți. Și nici nu seamănă cu niciunul dintre frații săi cu platformă boxer

     2024-hyundai-ioniq-6-5-660ece0162d7a.jpg.15bcf4beb707b556760555a4d04771d8.jpg

În timp ce sedanul de bază Ioniq 6 începe cu o baterie de 53 kWh și un singur motor electric în spate - bun pentru 149 CP - cei care caută puțin mai multă putere pot avea versiunea cu un singur motor cu autonomie lungă cu o baterie mai mare de 77 kWh. și 225 CP la robinet, împreună cu o autonomie de 361 de mile, evaluată EPA. Acest lucru îl face regele absolut al gamei în gama Ioniq 6, iar IT eclipsează modelul 3 cu cea mai lungă rază de acțiune în acest proces. Un aspect cu dublu motor crește puterea la 320 CP, dar intervalul scade la 270 mile. Deci, există un preț mare de plătit pentru motorul și puterea suplimentară când vine vorba de autonomie, cu care cumpărătorii de vehicule electrice s-au obișnuit până acum. Cei care caută versatilitate AWD cu opțiunea de baterie mai mare pot alege și versiunea AWD cu autonomie lungă, care oferă 316 mile în ciclul EPA și aceeași putere de 320 CP. Și este ușor de înțeles de ce această versiune va tenta și mulți cumpărători, oferind un aspect cu motor dublu cu mai multă putere și încă la nord de 300 de mile de autonomie.

   2024-hyundai-ioniq-6-8-660ece6bb9f15.jpg.16feff3970186224bfbc5e9b7111b806.jpg

Modelul Long Range AWD Limited aruncă cartea de opțiuni la sedanul electric Hyundai, dar impactul asupra autonomiei pare destul de dureros pe hârtie: 270 de mile față de 316 mile din cauza roților de 20 de inci ale modelului Limited, provocând anxietate de autonomie pentru câțiva cumpărători. . (Da, scăderea intervalului este atât de gravă doar din cauza dimensiunii roții.) Cu toate acestea, cei interesați de rază de acțiune, poate, oricum, nu se vor uita prea mult la acest model special, mai ales că acel motor suplimentar va costa dolari suplimentari. Dar aroma Long Range AWD Limited va avea mai mult sens pentru un alt tip de cumpărător, cel care nu va trebui să consume la maximum bateria și care dorește toate ornamentele?

Aceasta este ceea ce am căutat să aflăm în timpul conducerii AWD cu autonomie lungă în echipare limitată timp de o săptămână, care a fost opțională până la 56.010 USD. În primul rând, acest sedan electric oferă o cabină impresionant de silențioasă, cu foarte puțin zgomot de vânt în oraș sau pe autostrada. Aici este locul în care designul în formă de lacrimă plătește dividende, zgomotul de pe drum rămânând, de asemenea, la un nivel minim, în timp ce ampatamentul lung oferă o călătorie wafty care este puțin fermă pe acele roți de 20 de inci. După ce am încercat deja opțiunea cu roți mai mici în trecut, probabil că am rămâne cu ea, dacă nu pentru autonomie, atunci pentru aprovizionarea generoasă de gropi, deoarece roțile mai mari sunt pentru acele părți ale țării în care pavajul este mult mai bun decât în nord-estul.

src = https://www.autoweek.com/news/a60396833/2024-hyundai-ioniq-6-limited-long-range-awd-drive-review/

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

WESTCSTRIKE

Designed by JoiNET ( HaLoGeK )
WESTCSTRIKE ROMÂNIA © 2018-2023
×
  • Create New...
Statistica МС

Avem 2 servere principale de pe care sunt trimise articole unice către serverele dumneavoastră. Majoritatea jucătorilor noștri joacă pe cel mai recent GSClient, o mică parte pe vechea versiune 4554..

Master #1 - MasterServer (GSClient)
Master #2 - MasterServer