PREMIUM MEMBER - 5E (PRET NOU) ×
PARTENERIAT MIXHOST.RO ×
Jump to content

TS.WESTCSTRIKE.RO

Join OUR TeamSpeak

Welcome to WESTCSTRIKE



[AUTO/MOTO] Goldilocks consideră că piața de vehicule electrice este prea fierbinte, prea rece și potrivită


Fang Yuan
 Share

Recommended Posts

Mike Stanton de la NADA spune că organizația sa este foarte sceptică cu privire la faptul că consumatorii vor adopta vehiculele electrice oriunde aproape de nivelurile cerute de cele mai recente reguli EPA. Lobbystul producătorului de automobile John Bozzella vede viitorul automobilelor ca fiind complet electric, fără îndoială, și spune că ajustările președintelui Biden au fost necesare pentru „a acorda mai mult timp cererii de vehicule electrice pentru a interveni. Activistul pentru clima Dan Becker crede că regulile finale ale EPA sunt, ei bine, prea reci și vor ceda cota de piață a vehiculelor electrice producătorilor chinezi.

    nyias-2024-acura-jpg-6610517008c39.thumb.jpg.3a4d40fee540a549850461b815b7a936.jpg

La un forum recent al Salonului Auto Internațional de la New York, Mike Stanton, președintele Asociației Naționale a Dealerilor de Automobile, a declarat că regulile Agenției pentru Protecția Mediului pentru mașinile electrice, deși relaxate de propunerile inițiale, sunt „nu pot fi atinse și nu se potrivesc cu cererea consumatorilor. ” El a adăugat că „americanilor nu le place să li se spună ce să facă” și că „mașina este un simbol al libertății”. Într-o declarație pentru Autoweek, Stanton a spus că regulile finale ale administrației Biden rămân „prea agresive”. El a spus: „Experiența noastră de lucru cu consumatorii în fiecare zi ne face să fim foarte sceptici că consumatorii vor adopta vehiculele electrice oriunde aproape de nivelurile necesare. Infrastructura de încărcare nu este pregătită, stimulentele actuale nu sunt suficiente, iar prețurile mari ale vehiculelor electrice vor depăși milioane de consumatori, în special americanii cu venituri mici, de pe piața mașinilor noi.”

La același eveniment de expoziție auto, John Bozzella, președinte și CEO al Alianței pentru Inovare Auto, a adoptat un ton mai moderat. Reprezentând producătorii de autovehicule, el a spus pur și simplu că „nu există nicio îndoială că viitorul este electric”, dar a adăugat că piața în creștere a vehiculelor electrice este „înțepenită” și că ajustările lui Biden au fost necesare pentru a „a oferi mai mult timp cererii de vehicule electrice pentru a interveni.

Ceea ce încearcă producătorii de automobile să facă este exponențial mai greu decât ceea ce s-a făcut înainte.” Moderarea ritmului de adoptare a vehiculelor electrice între 2027 și 2030 a fost „chemarea potrivită”, a spus Bozzella. Pentru a împrumuta de la Three Bears, Stanton și dealerii spun că terciul EV de la EPA este prea fierbinte, iar Bozzella și cel puțin unii dintre producătorii de automobile membri ai săi cred că este corect. Dar o altă voce, Dan Becker, directorul Campaniei pentru transportul în condiții de siguranță în climă a Centrului pentru Diversitate Biologică, consideră că acele reguli finale sunt, ei bine, prea reci și vor ceda cota de piață a vehiculelor electrice chinezilor. „Dacă producătorii americani nu reușesc să producă vehicule electrice, atunci nimeni nu ar trebui să fie surprins că BYD (cel mai mare producător chinez de vehicule electrice) decide să vândă pe piața americană și să ducă locurile de muncă și profiturile înapoi în China”, a spus Becker. „Chinezii vor construi fabrici în Canada, în Mexic și oriunde vor putea. Nu îi face lui Detroit o favoare pentru a-și ajuta producătorii de automobile să nu producă vehicule electrice.”

     nyias-id-buzz-on-street-jpg-661050c0a002d.jpg.96fab8cc8aacef58d8446839ae668dff.jpg

„Există multă activitate și mișcare în jurul vehiculelor electrice și mult interes la Salonul auto de la New York”, a declarat Rebecca Lindland, director senior pentru date și informații din industrie la Cars Commerce, pentru Autoweek. „Există de două ori mai multe vehicule electrice pe piață decât acum doi ani. Dar producătorii auto se luptă puțin cu adoptarea de către consumatori, motiv pentru care am văzut relaxarea reglementărilor.” Creșterea încetinită este cu siguranță reală, dar se manifestă în moduri neobișnuite, inclusiv reduceri de prețuri care beneficiază consumatorii cărora le-a fost greu să găsească vehicule electrice accesibile – și o piață folosită mai sănătoasă. Potrivit raportului de perspectivă al Cars Commerce din februarie, „VE-urile noi și folosite se confruntă, de asemenea, cu yin și yang, deoarece cererea de vehicule electrice noi continuă să scadă, în timp ce interesul pentru vehiculele electrice uzate continuă să crească. Vedem că OEM-uri își recalibrează strategia de vehicule electrice, explorând hibrizi și opțiuni eficiente din punct de vedere al combustibilului, deoarece noile vehicule electrice stau mult mai mult timp pe dealer.”

src = https://www.autoweek.com/news/a60412735/ev-market-discussed-at-2024-new-york-auto-show/

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

WESTCSTRIKE

Designed by JoiNET ( HaLoGeK )
WESTCSTRIKE ROMÂNIA © 2018-2023
×
  • Create New...
Statistica МС

Avem 2 servere principale de pe care sunt trimise articole unice către serverele dumneavoastră. Majoritatea jucătorilor noștri joacă pe cel mai recent GSClient, o mică parte pe vechea versiune 4554..

Master #1 - MasterServer (GSClient)
Master #2 - MasterServer