PREMIUM MEMBER - 5E (PRET NOU) ×
PARTENERIAT MIXHOST.RO ×
Jump to content

TS.WESTCSTRIKE.RO

Join OUR TeamSpeak

Welcome to WESTCSTRIKE



[AUTO/MOTO] Ford Bronco Sport Heritage îmbracă niște prostii retro


Fang Yuan
 Share

Recommended Posts

2023-ford-bronco-sport-heritage-limited-4x4-header-66228d5b8149e.thumb.jpg.9d22aa3b263450aca3354600ca064ba2.jpg

Ford Bronco Sport Heritage Limited 4x4 este propulsat de un turbocompresor de 2,0 litri cu patru cilindri în linie cu 250 CP și 277 lb-ft de cuplu la robinet, asociat cu o transmisie cu opt trepte, deși este un motor mai puțin puternic de 1,5 litri cu trei cilindri. de asemenea, în meniu cu 181 CP și 190 lb-ft de cuplu.
Modelul cu patru uși oferă o amprentă ordonată, cu suficient spațiu în interior pentru aventurile în familie și pentru navetă, precum și suficiente aptitudini off-road pentru a oferi o alternativă convingătoare la crossoverele mici, fără a compromite utilizarea de zi cu zi.
Modelul Heritage este una dintre cele mai accesibile modele din gama Bronco Sport, care oferă o oarecare varietate, dar nu se întinde prea spre nord în ceea ce privește prețul, această versiune începând de la 33.960 USD înainte de opțiuni suplimentare.

 

Revenirea lui Ford Bronco în 2021 era întârziată, Explorer devenind un crossover cu mult timp în urmă și Ford cesionând în mare parte piața off-road către Jeep. Această nișă s-a dovedit a fi profitabilă pentru cei din urmă, chiar dacă Ford se ocupa să actualizeze Escape la fiecare câțiva ani și devenea clar că Ford lăsase o mulțime de bani pe masă într-un moment în care SUV-urile robuste de toate dimensiunile erau fără semne de a deveni mai puțin populare. Succesul F-150 Raptor din ultimul deceniu nu a făcut decât să confirme acest lucru.

Cel mai mare dintre cei doi Broncos este cu siguranță o mașină off-road capabilă. Dar probabil că nu avea să fie cel mai prietenos SUV de acolo.

De aceea, aducând înapoi Bronco cu câțiva ani în urmă ca o adevărată mașină de traseu, Ford și-a înviat și fratele mai mic, conceput să se simtă la fel de agil pe traseele din pădure ca și în oraș. De asemenea, ar permite lui Ford să preia gama Jeep din mai multe direcții, SUV-urile de buzunar devenind o mașină de familie obișnuită cu mult timp în urmă.

 

Acesta este modul în care Bronco Sport a revenit ca succesor spiritual al lui Bronco II, oferind o amprentă ordonată și majoritatea abilităților off-road ale fratelui său mai mare - o formulă pe care nu o mai văzusem de la începutul anilor 1990, când Bronco II a inspirat Explorer original din 1991.

Acum că Bronco Sport are câțiva ani, se mai simte modern și util?

Asta am vrut să aflăm când am petrecut o săptămână în 4x4 Bronco Sport Heritage Limited cu temă retro, care aduce înapoi la designul exterior și paleta de culori originale a lui Bronco.

 

În primul rând, este util să ne amintim doar ce oferă gama mai mare Bronco Sport, deoarece există destul de multe opțiuni.

Motorul de bază este un turbocompresor de 1,5 litri cu trei cilindri, bun pentru 181 CP și 190 lb-ft de cuplu, asociat cu o automată cu opt trepte. În timp ce acest grup motopropulsor a fost, în general, considerat a fi suficient de capabil pentru majoritatea sarcinilor zilnice, făcând alergarea de la 0 la 60 mph în puțin peste 8 secunde, cumpărătorii au, de asemenea, opțiunea unui turbocompresor cu patru în linie cu 250 CP și 277 lb-ft. cuplu la robinet asociat cu aceeași transmisie cu opt trepte.

Această din urmă unitate reduce timpul de sprint la 5,9 secunde, dar, mai important, crește cuplul pentru a permite câteva excursii mai mari în off-road, care sunt încă o parte importantă a întregului pachet.

Un total de cinci arome sunt în meniu, începând cu ornamentul de bază Big Bend, urmat de Heritage cu tematică retro, Free Wheeling cu autocolant din anii '70, Outer Banks și ornamentul Badlands de vârf. Dar este un spectru relativ îngust când vine vorba de preț, modelul de bază Big Bend pornind de la 31.390 USD, în timp ce echipamentul Badlands maximizează avantajele și opțiunile off-road cu amortizoare revizuite și o suspensie ridicată cu un preț de pornire de 39.985 USD.

src = autoweek

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

WESTCSTRIKE

Designed by JoiNET ( HaLoGeK )
WESTCSTRIKE ROMÂNIA © 2018-2023
×
  • Create New...
Statistica МС

Avem 2 servere principale de pe care sunt trimise articole unice către serverele dumneavoastră. Majoritatea jucătorilor noștri joacă pe cel mai recent GSClient, o mică parte pe vechea versiune 4554..

Master #1 - MasterServer (GSClient)
Master #2 - MasterServer