Jump to content

Sarbatori fericite!

Partners Westcstrike

  • Popular Contributors

  • Topics

  • Posts

    • ★ Name: Sorin ★ IP: 188.27.146.94 ★ SteamID: STEAM_1:0:1365518818  ★ Timp: permanent ★ Motiv: pozele.pe.forum ★ Dovada "print in colsola sau demo": 
    • Echipa Engage Racing a încheiat anul 2024 într-o notă festivă. Aceștia au împodobit-o pe „Elsa”, vehiculul de competiție BMW i4 Racing. „Elsa” a fost acoperită cu 300 de metri de lumini de brad (aproximativ 5300 de lumini LED), iar însuși Moș Crăciun a luat-o la un test drive pe străzile din Brașov. Asta pentru că BMW i4 Racing este dezvoltat dintr-un automobil de stradă, este înmatriculat și are omologarea pentru a merge pe șosea. Totuși, încă nu știm dacă Moș Crăciun va da sania sa cu reni pentru acest BMW i4 Racing. Toată această sesiune de testare a fost surprinsă de fotograful Flavius Croitoriu. Trebuie să menționăm că luminițele de brad nu au afectat semnificativ consumul energetic, care în regim de competiție poate ajunge la peste 150 kWh/100 km. Anul 2024 a fost unul plin pentru echipa Engage Racing, care a continuat să inoveze în motorsportul electric. După succesul cu MINI Electric Racing, echipa a lansat proiectul Elsa, primul BMW i4 transformat dintr-un model de serie într-o mașină de competiție. via Engage Racing
    • După 5 ani de la dezvăluirea supercarului P72, producătorul italian De Tomaso tocmai a finalizat primul exemplar de producție. Vor exista doar 72 de exemplare, fiecare cu un preț de 1.6 milioane de euro. De Tomaso a confirmat finalizarea primului exemplar P72. Supercarul italian a fost dezvăluit pentru prima dată în anul 2019. Acest prim exemplar va fi utilizat pentru teste dinamice înainte ca producția mașinilor destinate clienților să înceapă, cel mai probabil anul viitor. P72 era inițial programat pentru livrare în 2022, dar au intervenit schimbări majore de la prima prezentare, ceea ce a dus la amânarea producției. Modificările cheie au vizat șasiul și suspensia. Planul anterior prevedea utilizarea unui tub de carbon existent de la Apollo, însă un design complet nou a fost dezvoltat împreună cu HWA. Îmbunătățirile includ un centru de greutate mult mai jos, mai mult spațiu pentru cap și picioare, siguranță îmbunătățită în caz de accident și o masă redusă. Totuși, designul lui P72 a rămas neschimbat, datorită testelor extinse în tunelul aerodinamic efectuate la aceeași facilitate utilizată de Toyota pentru campaniile sale LMH, LMP1 și F1 anterioare.  Pentru a păstra aspectul original, majoritatea lucrărilor aerodinamice s-au concentrat pe partea inferioară a mașinii. De Tomaso colaborează cu HWA pentru acest proiect. HWA este o companie germană specializată în motorsport, având legături strânse cu Mercedes-Benz. Fondată în 1998 de Hans Werner Aufrecht, co-fondator AMG, HWA a contribuit și la dezvoltarea supercarului Intensa Emozione al companiei Apollo, sora De Tomaso. De asemenea, a fost păstrat și motorul V8 supraalimentat de 5.0 litri, promis inițial, despre care De Tomaso afirmă că va produce 750 de cai putere. Doar 72 de exemplare ale modelului P72 vor fi construite. Prețul pentru un exemplar este de 1.6 milioane de euro. via De Tomaso
  • Tell a friend

    Love WESTCSTRIKE - The Next Generation? Tell a friend!
  • Happy Birthday

  • Recent Achievements

    • Costinlkd earned a badge
      1 Year Together
    • Costinlkd earned a badge
      2 Years Together
    • -Fr3on- went up a rank
      BRONZE 2
    • iDGLittle earned a badge
      Newbie
    • xShark earned a badge
      Newbie
  • Forum Statistics

    • Total Topics
      17.1k
    • Total Posts
      89.6k
×
×
  • Create New...